Skip to main content

Random things before the long weekend!

Macam lama pulak tidak berupdate. Random things then!
  • Back to work already. Balik-balik je terus start new projects, so macam bercelaru sket. But ok kut
  • I can go back at 5 pm. Tapi kalau dah sampai office tuuu pukul 9.30, kasik malu sket ok nak angkat bag awal-awal. So stuck la di dalam jem and sampai rumah tepat-tepat time buka pose. Naseb baik tak kena masak.
  • I am having weird dreams of ghost lately. Disturbing.
  • Hari ini hari jumaat. Round-round Gardens semalam mengisi masa lapang, bile dah bosan usha komputer, berjaya lah aku locate Borders and GSC Signature. Tapi GSC tadek cite menarik (baru nak tengok wayang time lunch hour) and Borders pulak harga buku and graphic novels (Fables) cilaker mahal. Up sampai rm10 tu banding Kinokuniya. Ops, bulan pose tak boleh swearing.
  • Dan semalam husband telah membeli Fables untuk aku dia. Siap beli 2 Volume lagi. Volume 8 and 9. Semalam die dah habiskan pon Volume 8 at one go. Aku baru habiskan 1 part. Huhuh.
  • Malam ni balik JB. Yeay! Nak buka puasa dengan murtabak Johor! (or Singapura depending on where you are coming from. I am maitaining murtabak Johor. Hehe)
  • Kesian kucing-kucing kena tinggal di belakang, tapi takpe, makanan and air for 2 days akan disediakan.
  • Semalam True Blood is terbaek! Actually it is Monday True Blood, tapi baru habis download. Lembap gile. Jason Stackhouse is awesome. Even if he does 'do' it in doggie style among organic compost, he is still awesome.
  • Tengah pikir nak buat ke treatment rambut. Buat je la. Rambut macam hampes. Mesti kena bebel dengan orang saloon. Oh yes, Sheema. Maintaining that buat treatment rambut in JB is CHEAP, but the cheap treatment after effect itu is biasa-biasa je. Tapi the expensive one RM120 is THE BEST TREATMENT EVER, OMG! Aku terasa macam artis Bollywood y'all. Flip, flip hair sana sini sambil terasa jelita.
  • Hoi, tadek orang di luar sana ke yang kerja dekat Midvalley. Lepas Ramadhan jom lunchie!
  • Kthxbai

Comments

frH said…
mantap u noks ofis kat garden. jumaat thari bleh g muvie.

peh blk jb. murtabak spore (aku panggil murtabak spore sbb mak aku sporean thehehe). aku rindu murtabak yg mcm2 size tu kat bazar ramadhan dpn kedai mak sarah. huhu

eh dila kat nilai ni pon hair treatment kire murah gak .. dah sethn aku buat tp still lg mcm artis bollywood jek aku rasa ghaghaghaa.
you do like fables don't you

so fasha will be home alone? kalau tinggal kucing lama tak boleh blah kitty litter dia. amat disgusting!

kalu food terkena air pulak dia kembang dan berfungus.. tapi 2 hari ok kot?

oh jaybeeeeeeeeeeeee

true blood? i better start looking for the DVD. tapi gap tooth paquin makes me go YIKES!



ye aku jawab pun point form!
Anasfadilah said…
selamat balik JB :D
Dils said…
Farah:
Itu sebab Nilai tak ramai customer la tuh. Hehehe. Untung di situuu.

Murtabak stail tu susah nak jumpa area KL, tho aku jumpa satu kedai yg ade jual. Tak penah singgah try lagi.


Effi:
Food berfungus? Euw. I think 2 days ok kut. I will be filling out 2 litter box and I suspect Fasha had been dumping her poos outside tah mana-mana tah.

Anna Paquin is cute. Tho I do hate when brunette goes blond, because aku distracted gileee bile roots die orang start showing or when looking at her dark eyebrows.
Dils said…
Dila:

Best balik JB! Dah lama tak balik. hehe
ska_ocean said…
erm, GSC signature. aku and ofcmate ade gak sekali sekala singgah situ tgk movie.. ofc ku dekat gak dgn midvalley.. ala2 di depan pj hilton itu.. hmm, kenape nyeh kite x penah even once bump to each other??
Dils said…
Aku baru je start kat Gardens bln puasa hari tu. Itulah tak bersua. Hehe. Maybe nanti2 ade la tu kut.

Nuffnang

Popular posts from this blog

Aini and Zaki's Wedding

Promised the girls that we will attend Aini's wedding at Melaka on last Saturday, but at the last minute I changed the plan to go to Zaki's side of the wedding instead at Air Molek yesterday since on the same day there was also another kenduri potong jambul at my brother in law's kampung at Rembau. We manage to reach there around 15 mins after 1pm just before the pengantin berarak. Nice timing indeed. So alang-alang2 tu aku join je belakang rombongan pengantin masuk while my husband duk ambik-ambik gamba. Anyway the food was yummeh (sambal sotong!!! My Fav!) and the wedding is really traditional-like with gamelan music and silat. Aini looks really prettyyy and Zaki's sooo happy and jovial-like. Selamat Pengantin Baru to Aini and Zaki. The pic above is from my husband camera taken by tah sape and I will upload most of the remaining gambar kenduri in Facebook, sooner or later. Gamba kat Rembau tu, tanya Shamani die nak upload kat mana as the pics are at his camera too

Raw

Why does my heart cried Feelings I can't fight You betrayed me But just don't deceived me And please believe me when I say I love you [From the movie Moulin Rouge] And why didnt he? He's playing hot and cold.. hot and cold with me. I can't stand it. Yet I always come back for more. I am a true blue masochist. I don't even ask him to love me. I just ask him to miss me. And he couldnt even do that.. or say it. I just want to see his face once more. To see his lovely smiles, his small laugh. Why couldn't I forget him. When he could so easily dismissed me.. he could just easily come back and messed my sense and sensibility. While my tears fall down to my keyboard, yet at the same time I was making jokes and soothing him telling him "no worries". I don't ask for much... a smile, a pat on the hand. I miss him so much. Yet I am so afraid to let it shows. Becoz then if I show it... it will hurt 10 times more.