Tak sihat sikit je. Alhamdulillah tak serius. Baru baik demam, pastu malam tadi instead of bukak aircond, I turned the heat function on.
Gile kepanasan, asyik terbangun setiap 2 jam rase nak bunuh orang. Lepas solat subuh baru perasan, so turn back the cold air on, dan baru boleh tidur dengan nyenyak.
Nanti laaaa.... (tapi bukan ade ape untuk diupdate)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2026 first update
Goddamn. So my last update was that I got a new job. My now update is I got no job currently. I am now living a tai-tai life. How do I ...
Nuffnang
-
I was hopping and surfing through MSN webs when my eye caught the below headline under a Science page. Wah wheee! Malaysians archaelogical f...
-
So people are like eh its not the end of a decade, end of a decade is dec 2020. Whatever. We ignore this people. Nearing towards the en...
-
Why does my heart cried Feelings I can't fight You betrayed me But just don't deceived me And please believe me when I say I love yo...
3 comments:
Ni macam kes akak je nih. Akak pun selalu gak terbukak sauna kat bilik sendiri. Dah meraba dalam gelap, macam tulah akibatnya. Memang berpeluh2. Gerammm je kan.
haha.. tu la. Ni pon dah kali keberapa berlaku. Kenkadang konpius je, kenapa panas sangat. Kucing pon lari tanak tidur atas katil time tu.
haha.. tu la. Ni pon dah kali keberapa berlaku. Kenkadang konpius je, kenapa panas sangat. Kucing pon lari tanak tidur atas katil time tu.
Post a Comment