Wednesday, November 02, 2016

Say something

It had been a while. Was I busy? I guess I was... anyway, keep trying to update but then there are other things to do.

What I had been up to? House chores I guess. Going to classes. Oh yeah, I quit my job. The commute is terrible. And I feel like it is too demanding a bit, especially those late night and frantic phone calls whenever my kids are sick. So I am kinda a housewife. I don't say I love it, but I don't hate it also. Been trying to find suitable job but it is hella difficult. Also I am a bit picky. LOL.

I have to be because I got some limitations. But I don't feel like explaining why I quit my job because holy hell aint people judgmental about that. I mean not like me not having a job is gonna affect these people with opinions, but that does not stop them from expressing it. So I dont feel like saying it in FB especially because you know how FB can be like. IGs is a place for my cats so that is not really applicable.

My friends knew, well some, but I am not exactly announcing it. I am announcing it here, because I feel like if I don't say it ..it kinda hold back on the things I want to babble about in a blog.

So what I had been doing... actually apart from housework, I had been doing something else, but I ain't feel like like say.

I will post again. Will be going to Siem Reap soon, so we got that to look forward to in a blog.Heh. 

No comments:

Disqus for Dils Stop