Hari ini saye sgt malas:
- Kerana kena jumpa sv esok tp tadek progress
- Kena tepon sketeri kompeni nk wat FYP yg tataw ape2 utk wat pojek
- Ade quiz yg pyscho
- Ade nyamuk bwh meja
- Jdorama yg dicari tak jumpa.. bdk v5 majuk kaa??
- Fax surat tak dpt.. pastu UTP nye staff tak kasik pon laie nk fax laie.. Vudus tul..#$%^&)^$$#^ words that cannot be utter again
Minggu dpn saya akan malas laie kerana:
- Jumpa sv laie walaupun tadek progress
- Tepon laie sketeri kompeni utk wat FYP
- Kene wat progress report
- Jdorama tu mungkin tak dpt jumpa laie
- Kena bungkus bunga
Skian Terima Kasih~
Friday, August 13, 2004
Malas
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Cats and Mess
At first this photo was meant for my IG story, but the mess is too much. So I opted not to, and in a whim decided to just post it here. Beca...
Nuffnang
-
Why does my heart cried Feelings I can't fight You betrayed me But just don't deceived me And please believe me when I say I love yo...
-
Fine.
-
At first this photo was meant for my IG story, but the mess is too much. So I opted not to, and in a whim decided to just post it here. Beca...
No comments:
Post a Comment